Ορισμένες από τις μεγαλύτερες και πιο επιδραστικές εταιρείες και οργανώσεις στον κόσμο εμπιστεύονται την AudioEye για τη συμμόρφωσή τους με την ψηφιακή προσβασιμότητα σύμφωνα με τις Οδηγίες Προσβασιμότητας Περιεχομένου Ιστού (WCAG) 2.1.
«Να είστε πάντα εκεί, να βοηθάτε πάντα»
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Όλοι έχουμε ήδη πει ή ακούσει την εξής φράση: «το προϊόν τους είναι καλό, αλλά αυτό που τους λείπει είναι η εξυπηρέτηση». Πέρα από την επίλυση προβλημάτων που πρέπει να είναι απλή, γρήγορη και αποτελεσματική, είναι σημαντικό να προσφέρετε μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες σας όταν σας επικοινωνούν. Η Ubinaweb αναπτύσσει τις υπηρεσίες της με βάση μια εξαιρετικά απαιτητική έννοια εξυπηρέτησης πελατών. Διότι δεν αρκεί πια να έχετε ικανοποιημένους πελάτες, αν θέλετε πραγματικά η επιχείρησή σας να ξεχωρίζει, πρέπει να δημιουργήσετε αφοσιωμένους και ενθουσιώδεις θαυμαστές:
- Προσωπική επαφή,
- Αποτελεσματική διαχείριση από την πρώτη επαφή,
- Υψηλής ποιότητας επεξεργασία,
- Επικύρωση της ικανοποίησης.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ UBINAWEB
- Εξωτερική ανάθεση κέντρων κλήσεων, υποστήριξης πελατών και εξυπηρέτησης πελατών.
- Υποκατάσταση κέντρων κλήσεων, υποστήριξης πελατών, εξυπηρέτησης πελατών και τηλεπωλήσεων.